Generalforsamling

En gang om året indkaldes til ordinær generalforsamling, og hvis det er nødvendigt kan bestyrelsen indkalde til en ekstra ordinær generalforsamling med 7 dages varsel.

Indkaldelse og dagsorden

Ordinær generalforsamling indkaldes med minimun 30 dages varsel. Indkaldelse sker pr. mail til medlemmerne. Indkaldelse til generalforsamlig udsendes med dagsorden med følgende punkter:

  1. Valg af dirigent
  2. Valg af referent 
  3. Beretning fra bestyrelsen
  4. Årsregnskab
  5. Godkendelse af budgetter
  6. Indkomne forslag 
  7. Forslag ved bestyrelsen
  8. Nyt fra P-plads-udvalget
  9. Nyt fra Kloak-udvalget
  10. Valg af bestyrelsen
    1. 2 bestyrelsesmedlemmer vælges for 2 år
    2. 1 revisorsuppleant vælges for 1 år
  11. Eventuelt

Forslag

Forslag som ønskes behandlet på generalforsamlingen skal modtages senest d. 4 marts 2022 til hf.vedbaek@gmail.com

Fremmøde og afstemning

Vedtagelser på en generalforsamling sker ved et flertal, dog skal minimum 2/3 af  medlemmerne være tilstede.

Hvert havelod har 2 stemmer, uanset om der står 1 eller 2 medlemmer på kontrakten. Der kan kun afgives stemme ved personligt fremmøde. Alle afstemninger foregår ved håndsoprækning, medmindre dirigenten, bestyrelsen eller 2 af de tilstedeværende medlemmer forlanger skriftlig afstemning.

Vedtægter for HF Vedbæk

Nedenfor kan du finde alle dokumenter forbundet med leje af et havelod i HF Vedbæk.